16 ביוני 2010

חחח מסכן גסטין ביבר עם זקפה בהופעה חייה עם פרגי

Ads By SEKINDO Ads By SEKINDO

42 תגובות:

  1. חחחחחחחחחחח איזה גיי

    השבמחק
  2. חחחח איזה נקבה..
    אין לו אפילו שערות שם הקטין הזה
    צעירר מתתתתתתתת,קוקסינל

    השבמחק
  3. Jח איזה הומו

    השבמחק
  4. אין לו זין יש לו כוס

    השבמחק
  5. חחחחח יש לו סנטימטר מה זה הקטן הזה

    השבמחק
  6. איזהה הומוו..

    השבמחק
  7. סתווווווווומים . הזין שלו לא בבטן !
    זה כנראה משו שהוא שם בכייס .
    כפרררררעליו חיימשלי הוא 3 >

    השבמחק
  8. כולכם מקנאים איך באלי זין עכשיו
    יואו אני מתה לזיין אני כל היום דוחפת טושים

    השבמחק
  9. אחד המחרמנים..אני מתה לראות ת'זין שלו..

    השבמחק
  10. חבל שיש שם את היד...ואת המכנסים..

    השבמחק
  11. גבר שרוצה בחורה חרמנית רצח 0591729384 לבעלי 20 ס"מ ומעלה

    השבמחק
  12. רוצים מציצה?
    התקשרו: 0547262182

    השבמחק
  13. מיזה הזין הזה שרושם תשטויות האלה
    יהומו קוקסינל חלאס זה לא מצחיק
    וג'סטין ביבר הומו לא עמד לו מפרגי הוא בטח ראה איזה בחור סקסי בקהל

    השבמחק
  14. ניראה לי שפשוט זז לו המלפפון

    השבמחק
  15. חבורה של מפגררים הואלא הומו יא זונות > <

    השבמחק
  16. כולכם הומואים וכולכם על הזין שלי! מבינים?

    השבמחק
  17. תחחחחחחחחחחח סתאם הומו מטומטם ג'סטין הכוס ההזה יכול למצוץ לי הבן זונה ההזה סתאם יצור ניראה כמו כדור בדולח

    השבמחק
  18. טוב, הוא היה צריך להגיע לגיל הזה מתישהו

    השבמחק
  19. שיוריד משם את היד אני מת לראות אותו עירום!

    השבמחק
  20. באלי למצוץ לוו חזק

    השבמחק
  21. יש לו כוס זה היה סתם ממכנס

    השבמחק
  22. כוס אמא של כולכם18 ביוני 2010 בשעה 6:51

    יש לו זין ויש לו גם כוס. זה נקרא המין השלישי
    מבחוץ יש לו ביצים וזין אך בפנים יש לו שחלות וזבל כזה...
    רואים שיש לו זקפה גם לפי ההבעת פנים... ותאמינו לי גם לכם הייתה זקפה אם הייתם מופיעים עם פרגי הפצצה הזאת

    השבמחק
  23. ס'שטויווות -___-
    רואים שיש לו קפוצ'ון "קנגרו" , שיש בו כיס באמצע , והיה לו משהו בכיס שעשה לו כובד והוא פשוט החזיק אותו מבחוץ. איך אתם אוהבים לחפש אותו בקטנות .. פשוט משועממים. אני מרחמת עליכם מסכנים -__-

    השבמחק
  24. איך ידעתי שכל הבנות בנות 12 יתחילו להמציא תירוצים למה זה לא נכון... סתמו!!!

    השבמחק
  25. כל אחד פה יותר מפגר מהשני,
    תפסיקו להגיד שהוא הומו,אתם סתם קנאים מסריחים.
    לכו דחפו טטושים .

    השבמחק
  26. כולכם לדעתתת!
    אינמצב שזה קרה לו.......................בגללל.............................ששש........................חכו..דדדדקה נו...................................................
    בגללל שהוא בת ואינננמצב למסכן המכוער הזה יש זיקפה הוא בן איזה 15-16 ועוד לא השתנה לו הכל זהו!!!1

    השבמחק
  27. רוצה נער עם זין קטן וחלק למציצה

    השבמחק
  28. באמא שלי אחד אחד קנאים.... סתמו תפה קוקסינלים

    השבמחק
  29. מזה ההומו הזה הוא עוד בגיל שיש רק ביצה אחת לא?? חחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  30. סוקיייייייי הוא בןן מה יש לכם ?!?!? פרשו לדוקים ..

    השבמחק
  31. כולכם שרמוטות לכולם יש קטן

    השבמחק
  32. מי מואה אנד מייסלף20 ביוני 2010 בשעה 23:44

    אוקיי,ילדים קנאים ומסכנים שמקנאים בילד בן 16 שלקח לכם את כללללללללללללל מה שרציתם.
    תעזבו את הילד בשקט,שיעשה ושיעמוד לו כמה שבא לו.
    הומו זה ממש לא נכון שהוא,הומו זה בכלל לא קללה,וכולכם מחשייבים את זה לקללה.
    ובכ"מ אני לא בת 12 אני בת 16,ואין לו כוס והוא לא המין השלישי לפי אחד השמועות כאן.אז שכל אחד יסתכל על עצמו ויראה כמה הוא יכול להועיל לעולם הזה.

    השבמחק
  33. אוקיי,ילדים קנאים ומסכנים שמקנאים בילד בן 16 שלקח לכם את כללללללללללללל מה שרציתם.
    תעזבו את הילד בשקט,שיעשה ושיעמוד לו כמה שבא לו.
    הומו זה ממש לא נכון שהוא,הומו זה בכלל לא קללה,וכולכם מחשייבים את זה לקללה.
    ובכ"מ אני לא בת 12 אני בת 16,ואין לו כוס והוא לא המין השלישי לפי אחד השמועות כאן.אז שכל אחד יסתכל על עצמו ויראה כמה הוא יכול להועיל לעולם הזה.


    את בת 16 יא זונה חתיכת חסרת חיים יא לסבית בטח את מגלחת כל היום יא מכוערת הוא הומו כמו אבא שלך ישעירה! בטח ישלך זין שעיררררר

    השבמחק
  34. יההה בני זונות יההה מיזדיינים בתחת כולם פה מקנית בוא הייתם מתי להיות כמוהוו!!!!

    השבמחק
  35. הייתי מת למצוץ לו או כול דבר!!!!!!

    השבמחק
  36. מה יש לכם מקנאים בווו ואייי :(

    השבמחק
  37. איזה דבילי הדבר הזה

    השבמחק
  38. כל הבנות שחולות עליו ימציאו תרוצים אבל הוא הומו תחיו עם זה ואל תמציאו תרוצים מפגרים הילד פשוט הומו ששר מזעזע בקול של בחורה מה מצאתם בו

    השבמחק
  39. אני מת למצוץ לו ואני רציני.
    לא איכפת לי אם הוא הומו או לא, אני רוצה למצוץ לו ולפנק אותו טוב טוב, בפעם הבאה שהוא מגיע לישראל.
    אני אשמח מאוד לקבל ממנו את כול השפיך שיש לו, אני אבלע את כול מה שהוא יגמור לי בפה, ואני אהיה החייל שלו ואני אמצוץ לו מתי שהוא ירצה, כי אני הומו ואני גאה בזה.
    מי שרוצה שאני אמצוץ לו, כמו שאני אמצוץ לגסטין ביבר בחתיך ובכוסון כשהו יגיע לארץ שוב, שישלח לי הודעות למייל snirolial28p.s.p@gmail.com
    רק מי שרוצה שאני באמת ימצוץ לו ורק לגילאי 15+

    השבמחק
  40. אחח אחח מחרמן ביותר איזה זיןן שוווה למציצה

    השבמחק
    תשובות
    1. מעוניינת בזיון חזק אנאלי מציצות ועוד?

      מחק
  41. היי לגבי הזין של ג'סטין ראער ואם יש כאן מישהוא בן שש עשרה עד ארבע עשרה אני אשמח לזיון תכתבו מספרים יש לי ציצי ענקקקק

    השבמחק