24 במאי 2010

יואוו איזה סרטון מוזרר!!!מפחיד או משעשע?!-תחליטו אתם

Ads By SEKINDO Ads By SEKINDO

28 תגובות:

  1. מוזר.. :\
    ראשון :)

    השבמחק
  2. חחח סכ"ה ילדה גמישה מה מפחיד בזה.

    השבמחק
  3. חחחח......

    השבמחק
  4. יואו איזה שמן

    השבמחק
  5. מוזר ברמות קשות ביותר ההתחלה משעשעת

    השבמחק
  6. ממש ממש ממש שמנה!!

    השבמחק
  7. היא מפחידה אותי חחחחחחחחחחח

    השבמחק
  8. ואי איזה שמנה היא זה מלחיץ אחושילינג..!!

    השבמחק
  9. מפחיד...איך היא מדברתתתת
    תראו אותה קופצתתתת!!!!

    השבמחק
  10. זה נראה לי מהילדים האלה שבעלי שכל פיגורי אז זה לא מצחיק לא מוזר ולא מפחיד!!!

    השבמחק
  11. יא מטומטמים היא לא גמישה פשוט אין לה כפות רגליים מה אתם לא רואים??

    השבמחק
  12. איכככככככככככ איזה מיסכנה

    השבמחק
  13. אווומיגד O_O

    השבמחק
  14. מוזר מאד....
    (איזה דבה!)

    השבמחק
  15. חחחחחחחח איזה מצחיק היא כמו זונה

    השבמחק
  16. היא יודעת לנקות את הרצפה טוב מאוד (המבין יבין)

    השבמחק
  17. יש לה פרצוף כמו של אישה...אמהל'ה!!!!!!!!:O
    :S

    השבמחק
  18. מוזר ומשעשע

    השבמחק
  19. איין לה כפות רגליים והיא לא יכולה ללכתת אמאא איזה מיסכנהה...
    כמה היא שרה אבל חחח יש לה קול ציפציף חחח וזה מרגיזז

    השבמחק
  20. איימלהה ילדה שמנה בתחתונים

    השבמחק
  21. מה ?! אתם בסדר ?!
    זה קוררעע ! אני לא הצלחתי לנשוום !!
    יש לה כפות רגליים, פשוט ישרות עם שאר הרגל שלה ...פגם בלידה או משו ...
    לא יודעת איך הצלחתם לא לצחוק, אני באמת על הרצפפהה פה !! XDDDDD
    מישו יודע באיזו שפה זה? פורטוגזית אולי?

    השבמחק
  22. אין לה עצמות ברגלים?!

    השבמחק
  23. יש לה רגלים ידפוקים חח היא פשוט שמנה שמחליקה על הרצפה

    השבמחק
  24. נו מה אתם רוצים,הרוסים מפחידים מאוד!!!!

    השבמחק
  25. חח....שימו לב יש לה 4:07ציצים שחבל על הזמן!!
    איי רוסים....

    השבמחק
  26. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח וואי קורע לא הפסקתי לצחוק XD

    השבמחק
  27. א' היא לא רוסיה אז לכל אילו שאומרים רוסים מוזרים או איי רוסים וכו' לכו תלמדו רוסית גזענים!!!!!!!!!!!!!
    ב' יש לה באמת פגם ברגליים וככה היא זזה ממקום למקום!!!!!

    נ.ב יש לי המון חברים רוסים ואני לא והם ממש לא מוזרים!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  28. זה לא מוזר לא מפחיד ובעיקר לא משעשע!!! סתם חלש.. הרסתם לי את היום!

    השבמחק