11 במאי 2010

תראו למה אסור לבגוד!!! חחח איזה מסכן...

Ads By SEKINDO Ads By SEKINDO

64 תגובות:

  1. מעניין אם הוא ירה בו בסוף

    השבמחק
  2. חחחחחחחחחחחחח חזק

    השבמחק
  3. זה לא משנה אם הוא ירה זה או שהוא נפל ומת או שירה בו ומת

    השבמחק
  4. נהוראי עורקבי12 במאי 2010 בשעה 0:42

    תראו איך הוא נראה אם הוא ירה בו הוא יעשה לו טובה
    ני אישית הייתי נותן לו לחיות הוא יסבול פי כמה
    חחחחחחחחחחח

    השבמחק
  5. ואוווווווו..חחחחחחח

    השבמחק
  6. חחחחחח הוא דומה להיטלר מזה :O

    השבמחק
  7. מאיזה קומה זה ?

    השבמחק
  8. מה מצחיק בזה?

    השבמחק
  9. נראה לי שקומה שש או שבע...... :O =]

    השבמחק
  10. מה דומה להיטלר?! מי בכלל יכול לראות פרצופים עם האיכותחת הזאת?

    השבמחק
  11. אני אנונימי

    השבמחק
  12. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא דפוק והיא מטורפת

    השבמחק
  13. חחחח... איזו תמונה חזקה...!!!!אהבתיי...

    השבמחק
  14. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק ,

    השבמחק
  15. זה בטח מבויים

    השבמחק
  16. יש לו חור בתחת

    השבמחק
  17. זה רק אני או שהתחתון שלו קרוע ?

    השבמחק
  18. איזה גבר חח

    השבמחק
  19. וואי וואי עדיף להתגרש למה לירות איזה אנשים מטורפים חחחח אבל עדיין תמונה אחת החזקותת!!!!XD

    השבמחק
  20. חחחח ישלוו חוור בתחתוניייייים

    השבמחק
  21. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  22. חחחחחח אם זה אמיתי אז חוואה עליו ואם זה מבוים אז גאונים האנשים האלהה.!!!!
    XDDDD

    השבמחק
  23. איך הוא הגיע בכלל למצצב הזהה שבחורהה שמה אותו ככה עלל החלוןןן

    השבמחק
  24. ( אם זה אמיתי ) א' האישה הזאת חולה שרוטה מטורפת בראשש ובמוחחח חחחחחח XD
    וב' על כל בגידה מקבלים עונש בשמייייים !!!!!!
    יותר נכון מהשמיים !!
    וזה ? מהשמיים נראלייייייייייייי .... יש איסור בתורה , לא תבגוד !!!!!1
    אבל עדיין מה היא חולה בראש 1!!!!?!?!!??!!

    השבמחק
  25. חכו תידאו אולי הוא הומו והוא בגד בחבר שלו זה עם הרובה אם אישה ..כנראהה שהוא דו מיני חחחXDXDXD

    השבמחק
  26. לזה אחרי מי שמעלי יש גם איסור בתורה, לא תרצח חחחחח D:

    השבמחק
  27. רעיל ביותר יאלה חחחחח' איזה רוע יש לאנשים מוסר לזה :אנשים חלאס לבגוד זה לא עוזר בחיים ;)

    השבמחק
  28. גאונייי!
    איזה אנשים שרוטים יש בעולם הזה XDD

    השבמחק
  29. חחח גאוווני !!!
    לכל מי שבוגד מגיע ככה ואולי גם יותתתתר !
    סבל נפשי לא פחות כואב מכאב פיזי !
    D:

    השבמחק
  30. חחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבבתתי

    השבמחק
  31. איזה איש מסכןןן יאללה !!

    השבמחק
  32. חבר של האשה תפס אותם באמצע ואז הוא דחף אותו דרך החלון ואחרי זה הוא בא לירות בו

    השבמחק
  33. אייזה דבייליי זהההה XD

    השבמחק
  34. חחחחחחחח אני מוכן להתערב שזה רובה אוויר

    השבמחק
  35. חחחחחח מסכן XD

    השבמחק
  36. חחחחחחחחחחח... נקע לו הבוקסרר... ג-ד-ו-ל-!

    השבמחק
  37. היא ערומה לאא חח ? בטח רצה ליגוע לך בציצי

    השבמחק
  38. יאוווווו !! , מה הייא עשתה לוו , חחח ; ]
    נוו זה טוווב , ילמד לקח !! D:
    אין מה לעשוות בנים - אל תבגדו , לא תהרגו ^^
    המצאתי לבד חחחח D;

    השבמחק
  39. חחחחחחחחחחחחחזזקקקק!!!1!
    *האנונימים לשלטטווווןןןןןן!!!!!!! XD

    השבמחק
  40. פפחחח קרעע אותי מצחוק..מעניין אם הוא באמת ירה בו בסוף..

    השבמחק
  41. זה כבר טיפשי לאללה

    השבמחק
  42. חחח... זה נכון!!! -א-ל -ת-ב-ג-ד-ו- ב-ח-י-י-ם-!!!!

    השבמחק
  43. ההבדל בין צורות המוות שיש לו זה בין אההההההההההההההההההההה בום!
    לבום!אההההההההההההההההההההההההההההה בום!

    השבמחק
  44. לא אני רוצה להבין מי המסכן???
    כי אם הוא בחר לעשות מעשה שפל שישא בתוצאות.......

    השבמחק
  45. חחחחחחחחחחחחחח אהבתי

    השבמחק
  46. כל הכבוד ככה צריך!!.. "מצטער, מצטער"..אבל אני לא חושבת שהם כאלה מצטערים באמצע סקס פראי. מגיע להם לגיגולואים האלה! שיפלו מקומה רביעית מצידי

    השבמחק
  47. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ישלו חור בבתחתון חחחחח

    השבמחק
  48. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  49. אחיי תמונה חריפההההה

    השבמחק
  50. חעחעחעחע , איייזה רעיים הם D :
    אבל איייזה בן זוונה הווא !, נראלי הייתי עוושה לו את אותו דבר חווצ'מה הרוובה ( :

    השבמחק
  51. חחח ויש לו חוור בתחתוניים D :

    השבמחק
  52. חלחחחחחחחחחחחח

    פוטושופ אבל בדוק

    השבמחק
  53. אני אנונימי\ת

    השבמחק
  54. מה זה החרא הזה

    השבמחק
  55. טחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגוווו אותי עכשיו עם התמונה!!!!!!!! אנירק מקווה שזה מבויים.....><"

    השבמחק
  56. בטח עם מראים את התמונה מרחוק כזה רואים שהוא סנטימטר מהריצפה

    השבמחק
  57. מגיע לו שילמד לקח החתיכת בוגד הזה!!!!!!!!!!

    השבמחק
  58. טיפשים לגמרי יבני זונות כולם תמותו יבני בני זונות

    השבמחק
  59. חחחחחח מסכן אבל.. סך הכול בגד בה.. משוגעת.. (:

    השבמחק
  60. משפחה רוסייה טיפוסית...

    השבמחק
  61. איזה תמונה רעילה

    השבמחק
  62. יעל המתוקה והפצצה31 במאי 2010 בשעה 8:24

    שלום,שמי יעל אני בת 12 אני בלונדינית הרבה אנשים מנסים להתחיל איתי אבל החלטתי שאני רוצה מישהו מהפייסבוק או איי סי
    עם יש פה מישהו כוסון וגבוהה עם זין גדול שיגיב..
    תגיבו לי ואני יצור איתכם קשר מתוקים שלי!!

    השבמחק
  63. יא ווארדי איזה שוטגן היה לאיש בחלון!!!

    השבמחק